Produkty

WOLF - Gwarancja i rękojmia, czyli za co odpowiada Instalator - WYDARZENIE

Dodano 19.01.2024

Serdecznie zapraszamy na inauguracyjny odcinek serii webinarów poświęconych istotnym aspektom związanym z prowadzeniem działalności instalacyjnej. Tematyka obejmie kwestie takie jak gwarancje, umowy i ubezpieczenia. Naszym wyjątkowym gościem będzie radca prawny, który z pasją przybliży i klarownie wyjaśni wszystkie istotne zagadnienia związane z tematem. Dołącz do nas, aby zdobyć cenne informacje i pogłębić swoją wiedzę w obszarze prawnym dotyczącym działalności instalacyjnej.

Agenda Transmisji

1. Umowa, towar, klient, sprzedawca

Zrozumienie podstawowych terminów prawnych – jak je właściwie interpretować i jak mają one odzwierciedlenie w praktyce?

2. Rękojmia – aspekty prawne

Rozwinięcie wiedzy na temat kluczowych aspektów związanych z rękojmią konsumencką i rękojmią za wady, oraz ich wpływu na prowadzenie działalności instalacyjnej.

3. Reklamacja – terminy i forma odpowiedzialności

Pozyskanie informacji na temat zakresu odpowiedzialności instalatora w przypadku wystąpienia reklamacji ze strony klienta.

4. Odpowiedzialność sprzedawcy, gwarancja

Przez jaki okres czasu instalator jest odpowiedzialny za sprzedany produkt lub wykonaną instalację?
 


Zapisz się na webinar:

www.webinarypl.wolf.eu

 

Autor: Zespół Instal-Konsorcjum


Zapraszamy do obejrzenia webinarium:

"Perfekcyjny pakiet Wolf: ogrzewanie + rekuperacja + regulacja"

 

Chcesz uzyskać więcej informacji – zapraszamy do kontaktu z ogólnopolską siecią naszych hurtowni, adresy dostępne są pod linkiem: https://ik.pl/hurtownie.